კონკურენტების და ბაზრის ანალიზი წარმატებული საქმიანობისთვის
STR, იგივე Smith Travel Research, წარმოადგენს სასტუმრო ინდუსტრიის ანალიტიკურ საერთაშორისო კომპანიას რომელიც ახორციელებს სასტუმრო ინდუსტრიის ანალიზს 180 ქვეყანაში 68,000 სასტუმროს მეშვეობით.
STR-ს გააჩნია უნიკალური მოდელი რომლის საშუალებითაც სასტუმროები ეცნობიან თავიანთი კონკურენტის:
- დატვირთულობის დონეს (occupancy rates)
- შემოსავალს ყოველ ოთახზე (RevPAR)
- საშუალო დღიურ ფასს (ADR).
ყოველ ხუთშაბათს STR-ის კლიენტი სასტუმროები ღებულობენ ანალიტიკურ მასალას STR-ისგან სადაც მოცემულია საკუთარი სასტუმროს საქმიანობის შედეგები შედარებული კონკურენტ სასტუმროებთან რაც საშუალებას აძლევს სასტუმროს მენეჯმენტს ჰქონდეს ინფორმაცია როგორ საქმიანობენ თავისი კონკურენტი სასტუმროები.
ასევე სასტუმროები ღებულობენ ანალიტიკურ ინფორმაციას ტურიზმის ინდუსტრიაში მოთხოვნა-მიწოდების დინამიკის და ბაზრის განვითარების ტენდენციების შესახებ.
STR-ის ანალიტიკა და რეპორტები სასტუმროს მენეჯერს ეხმარება სწორად დაგეგმოს მუშაობის სტრატეგია, რათა სასტუმრომ მიაღწიოს მაღალ შემოსავლებს და დატვირთულობის დონეს.
იმისათვის რომ სასტუმრომ ითანამშრომლოს STR-თან, სასტუმრომ STR-ს უნდა წარუდგინოს თავისი საქმიანობის შედეგი: ა) საშუალო დღიური ფასი (ADR) და ბ) დატვირთულობის დონე (occupancy rate). ამ მონაცემების დამუშავების შემდეგ STR სასტუმროს უგზავნის პროფესიონალურად მომზადებულ ანალიტიკურ რეპორტს.
ჩვენ სასტუმროებს ვთავაზობთ სიქნრონიზაციას STR-თან: ODISSIA PMS-დან ყოველდღიურად ავტომატურად მოხდება საშუალო დღიური ფასის და დატვირთულობის დონის სტატისტიკური მონაცემების მიწოდება STR-ისთვის რითაც სასტუმროს მენეჯერები გამოითავისუფლებენ ყოველდღიურად STR-ისთვის სპეციალური ფორმების შევსებისთვის საჭირო დროს.
თუ გსურთ გაიგოთ მეტი STR.COM-ის შესახებ, ეწვიეთ კომპანიის ვებგვერდს.